Friday 2 September 2011

Holiday vs. Assignment

Drag and drop me
Cuti memang best..boleh jalan2, beraya dan orang kata boleh relax kan minda, boleh sembang lama2 dengan kawan, dengan boyfriend/girlfriend kalau ada lah..^_^ dan yang paling penting family, boleh tolong dorang buat kerja di rumah. kalau saya, cuti pun nda dapat relax owh.

Drag and drop meMemandangkan saya ni masih lagi bergelar "student" bila ada announcement esok cuti ka, minggu depan cuti ka, ataupun bulan depan cuti ka.. first yang terlintas dalam fikiran saya "yes!! boleh enjoy otak rehat dari segala medical term yang sangat susah untuk diingat" then a few second after that.. the second thought came out " there must be a bundle of assignment given before holiday" memang banyak assignment pun kena bagi..fuh! boleh tahan.

cuti mo habis suda. assignment nda siap lagi! ni kali la..

Dan s'karang ni tengah siap kan assignment yang berbakul-bakul banyaknya ..dan setiap satu subject yang saya ambil mesti ada homework nya..aduh!!

tadi cari info assignment di internet. tapi yang saya jumpa "blog"..haha (ni budak bah..menyimpang~  :p)

It's still okay if only the assignment given during holiday but, what make it triggered is, after this holiday our test 1 and midsem exam start..tapi nda apa..kalau student memang macam ni la..nda lari dari segala assignment/tutorial/quiz/test/exam. ih! semua la ada.."pakej" urang bilang.



Mell, good luck! u can make it if u really want to! :)

0 your comments :):

Post a Comment